Proste zakładki

 Dzień dobry! Dzisiaj szybki pomysł dla fanów czytelnictwa - zakładki do książek. Raczej proste i minimalistyczne, chociaż zależy co do nich dodasz. 

W przypadku każdej zakładki na początku wycięłam bazę w kształcie prostokąta. Następnie wycięłam mniejszy prostokąt. Tutaj miały one różne rozmiary. Od wymiarów prostokąta z papieru scrapowego zależą przerwy między kształtami. Papier pocięłam na kawałki - trójkąty oraz prostokąty. Potem potuszowałam brzegi trójkątów do zakładki hello. Przykleiłam kształty w odpowiednich miejscach. Dodałam napisy podklejone na piankach. Pochlapałam gwiazdkową zakładkę. Zwykłym, biurowym dziurkaczem wycięłam dziurki i przełożyłam przez nie wstążki, sznurki.









Zrobisz sobie taką zakładkę? :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacyjna zakładka

Podróżnicza kartka na 18. urodziny