Cicha Noc

 Dzień dobry! Dzisiaj kartka z pięknym zimowym widokiem z kolekcji Cinnamon Christmas od Lexi design. Oj chciałabym, żeby Święta były takie białe. Baza to papier kraftowy, który od pewnego czasu uwielbiam :)


Zimowe miasteczko czy też wioskę wycięłam z arkusza papieru, nie był to element do wycinania i przykleiłam je na piance. Nocne niebo jest z tego samego arkusza. Na niektóre miejsca na obrazku dodałam perłową konturówkę. Dokleiłam malutkie cekiny w kształcie gwiazdek w kolorach białym i fioletowym.




Pracę zgłaszam na wyzwania:


Kartkowe ABC Z jak zima


Świat pasji Biały puch




Białych Świąt :)



Komentarze

  1. Coś pięknego 💙💙💙 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie klimatyczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny dowód na to, że piękno tkwi w prostocie. Jestem zauroczona :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i taka inna:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, elegancka, zachwycająca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatycznie, cichoni uroczyście. Pięknie. ❄Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji ❄

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Lawendowe pudełko

Kartka z jelonkiem