Podróżnicza kartka na 18. urodziny

 Dzień dobry! Dzisiaj prezentuję kartkę z okazji 18. urodzin. Przyznam szczerze, że ta praca stanowiła dla mnie wyzwanie. Musiałam stworzyć męską kartkę z papierów, które miałam w domu. Zdecydowałam się na kolekcję podróżniczą Wanderlust od Mintay Papers. Myślę, ż samolot, kompas i aparat pasują na tę okazję. To taki moment, który otwiera nowe horyzonty, daje nowe możliwości. Kartka wyszła minimalistyczna, bez zbędnych dodatków, chociaż miałam ochotę dodać kwiatki albo brokat ;)


Scrapowe papiery mają czarną ramkę. Myślę, że pomimo kraftowej bazy dobrze to wygląda. Wszystkie elementy przykleiłam na trzech różnych wysokościach. Aparat jest naklejony na płasko, ale kompas i kwadrat są na jednej warstwie pianki. Natomiast najwyżej, bo na dwóch warstwach, umieściłam samolot i 18, czyli najważniejsze elementy kartki. Na koniec dokleiłam cekiny w dwóch kolorach (no chociaż cekiny musiałam dodać) i gotowe!





Lubisz tworzyć męskie prace? :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacyjna zakładka