Jajka wesołe kurczaki

 Dzień dobry! Dzisiaj jajka z wesołymi kurczakami. Pomysł naprawdę prosty i myślę, że możliwy też do zrobienia z dzieckiem. Jak widać moje jajka nie są idealne, możesz zobaczyć np. zmarszczki, które powstały przy przyklejaniu serwetki, ale nie ma się czym przejmować. Zresztą myślę, że przy tym lekkim nieładzie ten fakt nie zwraca specjalnie uwagi. 


Na początku pomalowałam jajka farbą w kolorze turkusowym. Następnie pociągnięciami pędzla nałożyłam białą farbę. Przykleiłam kurczaki, polakierowałam, pochlapałam na turkusowo, znowu polakierowałam. Dodałam kokardki i... gotowe! Przyznam się, że między warstwą farby turkusowej a białej nałożyłam preparat do spękań, jednak nie dał żadnego efektu, powtórzyło się to drugi raz. Wydaje mi się, że stracił swoje właściwości, ale jeżeli chcesz zrobić podobny projekt, to myślę, że spękania też będą tu pasowały





Radosnego tworzenia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lawendowe pudełko

Cicha Noc

Kartka z jelonkiem