Kartka z jelonkiem

Dzień dobry! U mnie kolejna praca, w której czuć wiosnę, no może trochę za szybko, bo za oknem śnieg, ale na takie miałam ostatnio ochotę. Elementem, który najbardziej chciałam umieścić na tej kartce jest jelonek z Kreatywnej Pracowni, moim zdaniem idealny na urodzinki małej dziewczynki, a takie właśnie jest przeznaczenie tej pracy. Serduszko na jego policzku lekko pokolorowałam tuszem Distress. Kwiatowy papier jest z kolekcji Wanderlust od Mintay Papers. Listki natomiast z kolekcji Lady. Kwiatki robiłam w ten sam sposób, co ten na pudełeczku z ostatniego wpisu. Ich środki to takie małe kryształki, diamenciki. Dodatkowo posypałam je różowym brokatem. Na koniec dokleiłam holograficzne cekiny.





Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Świat Pasji Błyszcz jak diament 



Pięknego dnia :)



Komentarze

  1. urocza i niebanalna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka. dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Lawendowe pudełko

Cicha Noc