Zakładka z latarniami

Dzień dobry! Z czym kojarzy Ci się morze? Zachód słońca? Horyzont? Spacery? A może latarnie morskie? Ja postanowiłam zrobić zakładkę właśnie z latarniami. Właściwie to całkiem fajny motyw nie tylko na lato. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby używać takiej zakładki przez cały rok.


Na jednej stronie przykleiłam dwie latarnie oraz kotwicę, różę wiatrów i muszelkę. Niebieskie tło to farba w sprayu ze Stamperii w kolorze sky blue. Gdy wyschła dodałam jeszcze białe gesso. 


Drugą stronę pomalowałam białym gesso. Następnie, też gesso, odbiłam przez szablon. Dość długo schło. Potem pomalowałam tą samą farbą ze Stamperii i pobieliłam gesso. Dopiero gdy stworzyłam tę stronę, doszłam do wniosku, że pasowałaby także do zakładki zimowej ;) Zakładkę z obu stron polakierowałam czterokrotnie. W trakcie lakierowania raz przetarłam papierem ściernym. Na koniec dowiązałam wstążkę i sznurek.




Prace zgłaszam na wyzwanie:


Szuflada Plaża




Dobrego dnia :)

Komentarze

  1. Piękna i jak się okazało całoroczna zakładka! Latarnie zawsze przywołują na myśl morze i ciepły piasek!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podróżnicza kartka na 18. urodziny

Proste zakładki