Lawendowe pudełko

Dzień dobry! Lubisz lawendę? Myślę, że to motyw, który niejednokrotnie pojawia się na pracach wykonanych w różnych technikach. Dzisiaj chciałabym pokazać Ci pudełko na biżuterię ozdobione metodą decoupage. Pudełko od początku bardzo mi się podobało. Duża szybka, przegródki różnej wielkości, idealne miejsce do przechowywania biżuterii. Wybrałam małą serwetkę z motywem lawendy. Motywy wyrwałam. Tło jest kremowe, jasnożółte. Próbowałam dobrać je do tła na serwetce. Dodałam jeszcze fioletowe kropki. Pracę polakierowałam. Motylka pomalowałam fioletową farbą, polakierowałam i przykleiłam do szkatułki.


Środek pomalowałam. W poszczególnych przegródkach za pomocą taśmy dwustronnie klejącej umieściłam filc. W miejscu mocowania szybki do pudełka stworzyłam ramkę z fioletowej wstążki.




Pracę zgłaszam na wyzwanie:





Dobrego tygodnia :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cicha Noc

Kartka z jelonkiem